Τρίτη 25 Μαρτίου 2014

21 συμβουλές απο το παιδί μας..

.




1. Μη φοβάστε να είστε σταθεροί μαζί μου.
- Αυτό θα με κάνει να νοιώσω περισσότερη σιγουριά.

2. Μη με παραχαϊδεύετε..
-Ξέρω πολύ καλά πως δεν πρέπει να μου δίνετε οτιδήποτε σας ζητώ. Σας δοκιμάζω μονάχα για να δώ.


3. Μη με κάνετε να νοιώθω μικρότερος απο οτι είμαι...
-Αυτο με σπρώχνει να παριστάνω καμιά φορά τον "σπουδαίο".

4.Mή τα κάνετε όλα εσείς για μένα..
-Ετσι θα με κάνετε να νοιώθω άχρηστος και ανίκανος για οτιδήποτε.

5. Μη μου κάνετε παρατηρήσεις μπροστά...
σε κόσμο, αν μπορείτε.
-Θα προσέξω περισσότερο αυτό που θα μου πείτε, αν μου μιλήσετε ήρεμα μια στιγμή που θα είμαστε μόνοι μας.

6. Μη μου δημιουργείτε το συναίσθημα πως τα λάθη μου είναι αμαρτήματα.
-Μπερδεύονται έτσι μεσα μου όλες οι αξίες που έχω μάθει ν'αναγνωρίζω.

7. Μη με προστατεύετε απο τις συνέπειες των πράξεών μου.
-Χρειάζεται καμιά φορά να πάθω για να μάθω.

8. Μη δίνετε μεγάλη σημασία στις μικροαδιαθεσίες μου.
-Καμιά φορά δημιουργούνται ίσα-ίσα για να κερδίσω την προσοχή που ζητούσα.

9. Μη μου κάνετε συνεχώς παρατηρήσεις..
-Γιατί τότε θα χρειαστεί να προστατέψω τον εαυτό μου κάνοντας τον κουφό.

10. Μη μου δίνετε επιπόλαιες υποσχέσεις.
-Νοιώθω πολύ περιφρονημένος όταν δεν τις κρατάτε.

11.Μη υποτιμάτε την τιμιότητά μου.
- Συχνά οι απειλές σας, με σπρώχνουν στην ψευτιά.

12.Μη πέφτετε σε αντιφάσεις.
-Με μπερδεύετε αφάνταστα έτσι και με κάνετε να χάνω την πίστη μου σε σας.

13.Μη με αγνοείτε όταν σας κάνω ερωτήσεις.
-Γιατί θα ανακαλύψετε πως θα αρχίσω να παίρνω τις πληροφορίες μου από άλλες πηγές.

14.Μη προσπαθείτε να με κάνετε να πιστέψω πως είστε τελείως αλάνθαστοι.
-Είναι μια δυσάρεστη έκπληξη για μένα όταν ανακαλύπτω πως δεν είστε ούτε το ένα ούτε το άλλο.

15.Μη διανοηθείτε ποτέ πως θα πέσει η υπόληψή σας αν μου ζητήσετε συγνώμη.
-Μια τίμια αναγνώριση ενός λάθους σας μου δημιουργεί πολύ θερμά αισθήματα απεναντί σας.

16.Μη ξεχνάτε πως μ'αρέσει να πειραματίζομαι.
-Χωρίς αυτό δεν μπορώ να ζήσω. Σας παρακαλώ παραδεχτείτε το.

17.Μη ξεχνάτε πόσο γρήγορα μεγαλώνω.
-Θα πρέπει να σας είναι δύσκολο να κρατήσετε το ίδιο βήμα με μένα, αλλά προσπαθήστε σας παρακαλώ.

18. Μη ξεχνάτε πως δεν θα μπορέσω ν'αναπτυχθώ χωρίς πολύ κατανόηση, αγάπη και χαρά.
-Αυτό όμως δεν χρειάζεται να το πώ, έτσι δεν είναι ???

19.Μη ρωτάτε αν αγαπάω περισσότερο το μπαμπά ή τη μαμά
-Θέλω να τους αγαπώ εξ ίσου.

20.Μη μου λέτε ψέμματα για να με κοροϊδέψετε και μη μ'εκβιάζετε για να κάνω αυτό που εσείς θέλετε.
-Οτι μου μαθαίνετε κι εγώ θα τα εφαρμώζω σε σας.

21. Να μου δείχνετε την αγάπη σας, παίζοντας και ασχολούμενοι μαζί μου κι όχι να με στέλνετε αλλού να χαρώ ή να παίζω μόνος μου..
-Γιατί όταν μεγαλώσω θα σκέφτομαι κι εγώ οτι το σωστό για σας, είναι το γηροκομείο.

Του Ρούντολφ Ντράικορς

Το βρήκα εδώ : http://oloemeronepiagogeiozarou.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου