Σάββατο 9 Μαρτίου 2013

ΒΑΣΤΑ ΔΑΣΚΑΛΕ ΤΟΥ 2013 ''




ΒΑΣΤΑ ΔΑΣΚΑΛΕ ΤΟΥ 2013  από Άντα Ευαγγέλου

Κάθε μέρα καλούμαι να διορθώνω λάθη. 
Λάθη στην ορθογραφία, λάθη στην ανάγνωση, λάθη στα προβλήματα…
Μα υπάρχουν άλλα που με βασανίζουν πιο πολύ.
Τα λάθη των ανθρώπων που ζουν μαζί κατά λάθος ή ακόμη χειρότερα κατ’ ανάγκη, τα λάθη των παιδιών που γεννήθηκαν κατά λάθος και μεγαλώνουν μέσα στο λάθος και τα λάθη των γονιών που φορτώνουν κατά λάθος στην υπόλοιπη κοινωνία.
Και τώρα, πάλι εγώ, καλούμαι να διορθώσω τις τραγικές περικοπές στο μισθό μου, που κι αυτές από λάθος «συνταγές των ειδικών» έγιναν.
Και χωρίς λάθη πρέπει να συνεχίσω με αξιοπρέπεια να υποστηρίζω όλα αυτά τα λάθη. Και με αυξημένες διδακτικές ώρες.
Κανείς, λοιπόν, δε θα ζητήσει συγγνώμη από εμένα για όλα αυτά;
Και για πόσο άραγε ακόμη οι αντοχές μου θα με βοηθούν να αποφύγω πια κι εγώ τα λάθη;
Είμαι άνθρωπος κι εγώ…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου