spankingΓράφω με την ορθογραφία την ξεχασμένη, αυτήν που διδάχτηκα στα πρώτα χρόνια του σχολείου.

Γιατί κάνω ταξείδια, κι όχι ταξίδια

Γιατί αντικρύζω με έκπληκτα μάτια τον κόσμο, δεν τον αντικρίζω.

Γιατί βράζω ένα αυγό για τη σαλάτα μου, ποτέ όμως ένα αβγό.

Γιατί το τραίνο περνάει πάντα από εδώ, αλλά το τρένο δεν σταματά ποτέ.

Και γιατί, δεν με νοιάζει τι λέτε, η θάλασσα είναι βαθειά κι όχι βαθιά.

Και γιατί το δίκηο μου είναι μεγαλύτερο από το δίκιο σας.

Και γιατί χλωμιάζω απ’ τον φόβο μου, μα δεν χλομιάζω όταν φοβάμαι.

Και γιατί οι βραδυές μου είναι πιο όμορφες απ’ τις βραδιές σας.

Και γιατί έτσι νοιώθω τις λέξεις: δεν τις νιώθω.

*Για τα κοκκινισμένα, από τη βέργα του δασκάλου, χεράκια όλων των ανορθόγραφων 

συμμαθητών μου που, με τα σημερινά δεδομένα, θα ήταν απολύτως ορθογράφοι
.