Πέμπτη, 18 Οκτωβρίου 2012

10 ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΣΚΗΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΑΣ

Η άσκηση είναι ένα σημαντικό κομμάτι στη ζωή όλων. Ακόμα κι αν δεν προσπαθείτε να χάσετε βάρος, τα οφέλη της άσκησης είναι τεράστια, τόσο για εσάς, όσο και για το παιδί σας. Δυστυχώς, δεν έχουν όλοι οι γονείς χρόνο να ξεκλέψουν από τη φροντίδα των παιδιών, για να ασκηθούν. Η καλύτερη λύση; Ασκηθείτε μαζί με το παιδί και παράλληλα ξοδέψτε δημιουργικά το χρόνο σας μαζί του.



ΠΕΖΟΠΟΡΙΑ

Ανάλογα με το πού ζείτε ο ορισμός της πεζοπορίας μπορεί να διαφέρει. Εάν ζείτε σε δασική περιοχή μια βόλτα στο δάσος ή το βουνό θα αποτελέσει τόσο μια καλή αερόβια άσκηση όσο και ένα παιχνίδι εξερεύνησης για τα παιδιά. Η Πάρνηθα, ο Υμηττός και το Τατόι (για όσους βέβαια ζουν στην Αττική), αποτελούν πολύ καλές επιλογές. Όσοι πάλι ζείτε στην πόλη, θα εκπλαγείτε από μια βόλτα στα υπέροχα πάρκα της Αττικής.

ΜΕΤΕΜΠΟΔΙΩΝ
Ο βαθμός δυσκολίας του παιχνιδιού αυτού θα εξαρτηθεί από εσάς και από τη φαντασία σας. Εάν έχετε αυλή, θέστε μια διαδρομή. Ο πρώτος που θα φτάσει στο τέρμα, κερδίζει. Κατά τη διάρκεια της διαδρομής θα υπάρχουν προκλήσεις, όπως εμπόδια για άλματα, κουτσό, κούτες για να περάσετε από μέσα, ακόμα και ένα δοκάρι ή σκοινί παράλληλο με το έδαφος, στο οποίο θα πρέπει να περάσουν από κάτω, σκύβοντας με την πλάτη προς τα πίσω, χωρίς να ακουμπήσει το στήθος.

ΠΑΡΤΕ ΤΙΣ ΣΚΑΛΕΣ
Αφήστε τον ανελκυστήρα και πάρτε τις σκάλες. Κάντε το γνωστό, «όποιος φτάσει πρώτος κερδίζει…». Αν το παιδί σας είναι μικρό και υπάρχει κίνδυνος να τραυματιστεί, τότε πάρτε το στους ώμους ή στην πλάτη, για δική σας γυμναστική.

ΠΑΙΧΝΙΔΙ

Ακολουθήστε τα παιδιά σας στις υπαίθριες δραστηριότητες. Γνωρίζετε ότι και οι πιο προπονημένοι αθλητές κάνουν σκοινάκι; Πόσα μπορείτε εσείς να κάνετε; Παίξτε μαζί τους κουτσό, μπάσκετ, βόλεϊ, ποδόσφαιρο και κάντε κατακόρυφους και τροχούς.

ΧΟΡΟΣ

Δεν υπάρχουν πολλά είδη άσκησης εξίσου διασκεδαστικά με το χορό. Βάλτε το αγαπημένο σας CD, προσκαλέστε και το παιδί σας και ξεσπάστε στο χορό. Εκτός από τα οφέλη της άσκησης, θα περάσετε με το παιδί στιγμές που θα του μείνουν αξέχαστες.

ΒΑΡΗ
Πολλές γυναίκες δεν θέλουν να κάνουν βάρη, γιατί νομίζουν ότι θα γίνουν "σαν άνδρες". Μύθος. Για να γίνει μια γυναίκα τόσο μυώδης, θα πρέπει να κάνει εξειδικευμένη προπόνηση και να ακολουθεί ειδική διατροφή. Δεν χρειάζεται όμως να τρέχετε στα γυμναστήρια. Ξαπλώστε και χρησιμοποιήστε το παιδί σας για βάρος, σηκώνοντάς το στον αέρα.

ΠΟΔΗΛΑΤΟ 

Ξεσκονίστε το ποδήλατο από το γκαράζ, προτού σκουριάσει. Βγείτε έξω, απολαύστε τον καλοκαιρινό καιρό (παρότι Οκτώβρης) και κάντε βόλτες με το παιδί σας.

ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΑΡΑ
Πηγαίνετε τα παιδιά σας στην παιδική χαρά και παίξτε μαζί τους. Μπορείτε να κάνετε κούνια, συσφίγγοντας τον κοιλιακό μυ, γυμνάζοντας έτσι τον κορμό. Κάντε μονόζυγο, περνώντας από την μία μπάρα στην άλλη ή και έλξεις αν τα καταφέρετε. Κάντε βυθίσεις στο παγκάκι για να γυμνάσετε τα χέρια. Ακόμα κι αν απλώς ακολουθήσετε το παιδί σας στις δραστηριότητές του, θα εξαντληθείτε.
 
ΒΓΕΙΤΕ ΕΞΩ
Επισκεφτείτε με το παιδί σας ένα μουσείο ή το Αττικό Ζωολογικό Πάρκο. Η ενέργεια των παιδιών, λόγω ενθουσιασμού, είναι αέναη. Θα κουραστείτε, μέχρι να πουν… «τίγρης».

ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ
Καθαρίζετε που καθαρίζετε το σπίτι, κάντε το τουλάχιστον διασκεδαστικά. Βάλτε μουσική και ζητήστε από τα παιδιά να συμμετάσχουν. Φτιάξτε ένα παιχνίδι, στο οποίο θα θέτετε μικρές «αποστολές» στα παιδιά και ο νικητής θα είναι αυτός που θα την ολοκληρώσει πιο γρήγορα. Όχι μόνο θα ασκηθείτε, αλλά θα τελειώσετε και τις δουλειές, γρηγορότερα από ποτέ.
 

ΠΗΓΗ: MAMA365.GR
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου