Σάββατο 23 Ιουνίου 2012

Είστε καλή δασκάλα γιατί..........................

Πάλι πάλι στην τελευταία μέρα...Τα παιδιά δεν ξεκολλάνε από πάνω σου, κάποια έχουν αρχίσει τα κλάματα που τελειώνει το σχολείο. Εκεί πάλι πέφτει η ερώτηση "κυρία εσείς θα μας κάνετε μάθημα στην Δ τάξη ε;;;" Τους απαντάω "αν είμαι στο σχολείο μας, εννοείται " Εκεί πάλι άρχισαν τις φωνές "μα που θα πάτε" "όχι εδώ θα είστε" "μα εμείς εσάς θέλουμε" "εγώ δεν πάω σχολείο αν δεν είστε εδώ" "θα κάνουμε κατάληψη" και άλλα χαριτωμένα...


Αφού λοιπόν επί 5 λεπτά μου έλεγαν "τι καλή δασκάλα που είμαι" έπεσε η ερώτηση στον κύκλο.

"Τι σημαίνει για εσάς καλή δασκάλα. Γιατί θεωρείται πως εγώ είμαι καλή;;;Τι είναι αυτό που προσέχετε σε ένα δάσκαλο για να πείτε πως είναι καλός;;;"

Δείτε λοιπόν γιατί κατα τα παιδιά μου είμαι καλή δασκάλα

Γιατί μας τα εξηγείτε όλα
Γιατί είστε ευγενική
Γιατί δε βάζετε ούτε πάρα πολλά ούτε όμως και πολύ λίγα.
Γιατί είστε δίκαιη
Γιατί έχετε καλοσύνη
Γιατί μας σκέφτεστε
Γιατί μας βοηθάτε
Γιατί το πρώτο πράγμα που μας ρωτάτε δεν είναι αν διαβάσαμε αλλά αν είμαστε καλά κάθε πρωί
Γιατί ούτε χτυπάτε ούτε μιλάτε άσχημα
Γιατί έχετε καλό χαρακτήρα
Γιατί μου εξηγήσατε 3000 φορές την διαίρεση χωρίς να νευριάσετε
Γιατί μας έχετε εμπιστοσύνη
Γιατί όταν σας είπα ένα μυστικό δε το είπατε σε κανένα
Γιατί είστε καλός άνθρωπος
Γιατί αγαπάτε τα παιδιά
Γιατί όταν έλειπα πολλές μέρες πήρατε τη μαμά μου να τη ρωτήσετε τι έχω
Γιατί παίζετε μαζί μας
Γιατί αγαπάτε όλα τα παιδιά το ίδιο και δεν ξεχωρίσατε κανένα μας
Γιατί μας δείχνετε ενδιαφέρον
Γιατί ασχολείστε μαζί μας ακόμα και αν χάσατε ώρα απο το διάλειμμα σας
Γιατί είστε σαν μαμά μας
Γιατί είστε πολύ όμορφη και γλυκιά
Γιατί μας πειράζετε και μας ζουλάτε
Γιατί αν σας πούμε κάποιο πρόβλημα μας την επόμενη μέρα ρωτάτε ξανά πως είμαστε
Γιατί κάναμε μέσα στην τάξη γλυκά και φάγαμε και πρωινό
Γιατί αν βγούμε έξω χωρίς το μπουφάν μας μαλώνετε
Γιατί κάνατε τη τάξη μας πολύ όμορφη
Γιατί είστε χαμογελαστή ενώ η μαμά μου , μου είπε πως τώρα παίρνετε 600 ευρώ
Γιατί ό,τι λέτε το κάνετε



.................. στο τέλος άφησα αυτό που με έκανε να γελάσω αν και είναι πολύ σοβαρό

Γιατί άμα κάνει ποτέ σεισμό ή πιάσει η τάξη φωτιά ξέρω πως δε θα φύγετε έξω γρήγορα αλλά θα κοιτάξετε να σώσετε πρώτα εμάς



Αυτά λοιπόν είναι τα στοιχεία που ζητάνε οι δικοί μου μαθητές για να πουν πως ένας δάσκαλος είναι καλός...

Εύκολα όλα ....


Στη συνέχεια με έβαλαν να τους πω αν είναι καλά παιδιά. Τους είπα ναι...όλα τα παιδιά είναι καλά.
Μετά φυσικά μου ζήτησαν να το τεκμηριώσω με επιχειρήματα. Ναι έτσι ακριβώς το είπαν ( με όποιο δάσκαλο καθίσεις ..... δε λένε;;;)

πηγη.Άμπρα Κατάμπρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου